"Małopolska na narty" - kampania przeprowadzona w 2010 roku, polegająca na zamontowaniu realistycznego krzesełka narciarskiego do billboardu znajdującego się przy jednej z najbardziej ruchliwych dróg w Warszawie, przedstawiającego zimowy pejzaż Tatr z wyciągiem krzesełkowym.
Działania promocyjne:
W pełnym ekwipunku, na wysokości kilku metrów, na przymocowanych do billboardu krzesełkach usiedli popularni aktorzy uwielbiający jazdę na snowboardzie: Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. Z tego osobliwego miejsca, przed kamerami telewizyjnymi, dzielili się swoimi doświadczeniami ze stoków.
Jeden billboard wystarczył żeby zaskoczyć całą Polskę! Małopolska pokazała, że potrafi zwrócić na siebie uwagę i zachęcić do odwiedzania jej zimową porą by skorzystać z najlepszych stoków narciarskich w kraju.
W ten sposób Małopolska w niestandardowy sposób promowała swoje atrybuty doceniane przez amatorów białego szaleństwa.